U novějších vozidel (Euro 6) není napěťově řízená simulace signálu D+ často možná kvůli energeticky optimalizovanému řízení alternátoru. Simulátor VOTRONIC D+ Simulator PRO pracuje nezávisle na nabíjecím procesu alternátoru, protože generuje signál detekcí vibrací běžícího motoru
Simulátor VOTRONIC D+ PRO 3067 nabízí následující funkce
- funguje plně automaticky
- Spínací výstup: max. 0,3 A (+ odolný proti spínání, přetížení a zkratu)
- Zpoždění zapnutí cca 4 sekundy, aby se zabránilo nesprávné aktivaci
- Nastavitelné, dodatečné sledování napětí
- Nastavitelné zpoždění vypnutí
- Zobrazení stavu zařízení pomocí tříbarevné LED diody
- Nízká vlastní spotřeba
- Vhodné pro systémy 12 V a 24 V
Montáž
- Upevněte simulátor d+ na vhodné místo na motoru pomocí svorky
- Funkce motoru nesmí být montáží ovlivněna.
- Je nutné dodržovat pokyny výrobce vozidla.
- Montážní poloha je libovolná
- Připevněte svorku ve spodní třetině (na opačné straně připojení) zařízení.
- Zkontrolujte pevné usazení zařízení!
- Kabely pokládejte tak, aby se nemohly dotýkat žádných částí s teplotou nad 100 °C.
- Upevnění kabelu bez tahových sil
Technické údaje
- Systémové napětí DC: 12 V / 24 V (rozsah napětí 10 - 32 V)
- Spotřeba proudu v klidu: < 0,003A
- Aktivní spotřeba proudu na výstupu: <0,007 A
- Spínací výstup: kladný potenciál, kladné spínaní, PNP výstup
- Max. zatížení: 0,3 A, vnitřní pojistka, samoresetovací
- Spínací prahový výstup: 0,3 A, interní pojistka, samoresetovací
- Zpoždění zapnutí: 4 sekundy
- Zpoždění vypnutí: 10 s...5 min, nastavitelné
- Připojení provozního napětí a řídicího výstupu: 3x připojovací kabel 0,75 mm², délka 2 m, pevně namontovaný
- Montážní poloha zařízení: libovolná
- Rozsah pracovních teplot: -40 ... +105 °C
- Třída ochrany: IP64
- Rozměry (bez připojovacích kabelů): 43 x 25 mm, válcovité
- Hmotnost: 100 g
Rozsah dodávky:
- D+ Simulátor Pro 3067
- Montážní svorka
- Návod k obsluze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář